S Katkou jsme se potkaly na klientovi, kde jsme potřebovali pomoct se strategií pro LinkedIn a osobní značku zakladatele. Já musím ocenit jednu velkou věc, kterou u dodavatelů vždy hledám a není samozřejmostí: je to přesah. Přesah v přemýšlení. Přesah v tom jít dál, než člověk musí. Prostě přidaná hodnota toho, co člověk dělá. Že mu záleží na tom, co a jak dělá.

Katka je pro mě bez diskuze profík pro strategie (nejen osobních značek). Má přesah do marketingové strategie, brandu jako takového i komunikačních plánů. Katku doporučuji každému, kdo hledá komplexní pohled na problematiku brandu, a to nejen osobních.

Přihlaste se do fialového Brandletteru

Čeká vás zákulisí osobních značek, inspirace k LinkedInu a novinky o mých workshopech. Brandletter není stíhačka, posílám ho jen tehdy, když mám co říct.